Reklamácie
Informácie o rozsahu, podmienkach a spôsobe uplatnenia práva z chybného plnenia (reklamácie) sú upravené v obchodných podmienkach. Tu sme pre vás pripravili základné informácie o tom, ako reklamovať tovar.
Všeobecné informácie o tom, ako podať žiadosť
Online systém na reklamácie
Aby sme vám uľahčili riešenie vašej sťažnosti, pripravili sme online systém sťažností, v ktorom nám jednoducho oznámite, čo sa stalo. Na zadanie formulára potrebujete poznať variabilný symbol - je uvedený na faktúre a zodpovedá číslu objednávky. Musíte tiež zadať e-mail, ktorý bol zadaný v objednávke. Ak tieto informácie nemáte k dispozícii (napr. tovar bol zakúpený v obchode bez registrácie), využite iné spôsoby uplatnenia reklamácie.
Ďalšie možnosti
Môžete nás kontaktovať telefonicky na linke zákazníckeho servisu alebo zaslať informatívny e-mail, najlepšie s vyplneným reklamačným protokolom, ktorý je k dispozícii na stiahnutie tu, alebo s číslom faktúry či objednávky, popisom závady a ideálne aj s fotografiami poškodenia na adresu info@nejkufry.cz.
Poštou alebo prepravnou spoločnosťou
Adresa na odoslanie reklamovaného tovaru: Nejkufry.cz, Dopraváků 749/3, Praha 8, 184 00. Pri zasielaní tovaru na reklamáciu poštou alebo zmluvným prepravcom tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Uveďte číslo online reklamačného protokolu alebo vložte stiahnutý vyplnený reklamačný protokol, prípadne uveďte aspoň číslo faktúry alebo objednávky, popis závady a kontakt na vás - adresu, telefón.
Reklamácia na predajni
Reklamovať tovar je možné osobne počas otváracích hodín na našej predajni Nejkufry.cz, Dopravákov 749/3, Praha 8, 184 00.
Pre zjednodušenie a urýchlenie vybavenia reklamácie odporúčame stiahnuť a vyplniť reklamačný protokol.
Reklamačný protokol na stiahnutie je k dispozícii tu.
Odkaz na vytvorenie GLS štítku na vrátenie zásielky zde.
Kontakty na riešenie a informácie o priebehu reklamácie:
info@najkufre.sk
tel: +420 734 212 086 (v pracovné dni od 9:00 do 17 hod)